Wat leer je van 3.616.843.958 geanalyseerde e-mails?

Ruim drie miljard e-mails uit bijna 150.000 campagnes werden er geanalyseerd voor de Nationale E-mail Benchmark. Welke wijsheid zit er in die grote getallen? Ralph de Kruif van DM Interface inventariseerde het in zijn blog op Marketingfacts.

‘The wisdom of the crowd’ is een bekende uitdrukking geworden nu we dankzij internet alles kunnen meten. In de Nationale E-mail Benchmark moet wel heel veel wijsheid verscholen zitten, want maar liefst 3.616.843.958 e-mails droegen bij aan de uitkomsten ervan.

Maar wat heb je eraan voor jouw marketingcampagne, die volgende week maandag om 9.00 uur van start gaat? Die vraag stelde Ralph de Kruif van DM Interface zichzelf. De antwoorden zette hij op voor je op een rij in een lezenswaardige blog op Marketingfacts.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *