08-02-2018
DM Interface is al jaren de grootste partner van Selligent in de Benelux – daar zijn we blij mee, want hun marketingsoftware blijft toonaangevend in de markt. En Selligent zit niet stil, zeker niet nu
Lees verder
19-09-2017
25 mei 2018 is D-Day voor elke organisatie met klanten (of burgers). En dat is dus élke organisatie. Want dan treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming écht in werking. Hij geldt namelijk nu al, maar vanaf
Lees verder
14-09-2017
De nieuwe privacyregels in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) zijn sinds 2016 van kracht, al heb je tot 25 mei 2018 om jouw bedrijfsvoering in overeenstemming te brengen met de AVG. Die datum komt er
Lees verder
14-06-2017
Het zijn de buzzwords op de marketingblogs van vandaag: AI, deep insights, predictive analytics, marketing automation, chatbots, artificial assistants. Gaan de robots jouw baan overnemen? Het korte antwoord is: ja. Maar een beter antwoord is:
Lees verder
22-05-2017
Waar komt toch die tegenstelling tussen B2B-marketing en B2C-marketing vandaan? In het B2B-segment ben je een prospect aan het klaarstomen voor een verkoper, in het B2C-segment probeer je de koop rechtstreeks te sluiten, zo is
Lees verder
25-04-2017
Niets is zo ergerlijk als te worden bestookt door reclame waarin je niet bent geïnteresseerd. Daarom verdelen de meeste marketeers hun doelgroep in segmenten. Dat werkt al jaren prima, maar toch scheer je daarmee langs
Lees verder
24-03-2017
DM Interface gaat retailers helpen om hun interactie met klanten te automatiseren. Daarvoor worden we Emarsys-partner. Wat kunnen we met Emarsys voor jouw organisatie betekenen?
Lees verder
24-03-2017
Nederland gaat gebukt onder de wet van de remmende voorsprong. We zijn hier zó goed geworden in e-mailmarketing dat we de stap niet zetten naar automated customer engagement. Dat is zonde, want e-mailmarketing blijft vanuit
Lees verder
02-01-2017
CRM Ads: integreer Facebook- en Google-advertising in je klantinteractie
Gericht advertenteren op Facebook en Google. Dat kan door je marketing automation platform met een plugin te koppelen aan de advertentiebeheerprogramma’s van
Lees verder
02-01-2017
Waarvoor kunnen klanten en collega’s altijd bij je aankloppen?
“Ook bij mijn vorige werkgever Mercedes-Benz heb ik me beziggehouden met campagnemanagement. Daar was ik de klant, dus ik weet wat het is om een leverancier
Lees verder
01-06-2016
Wil je de relevantie van je e-mailnieuwsbrief verder verhogen? Dan is Agile e-mail een toevoeging die de moeite waard is. Met deze nieuwe functie van Selligent kun je real-time afbeeldingen in je nieuwsbrief laden, die
Lees verder
01-06-2016
Precies weten wat er gebeurt met je nieuwsbrief
Het is leuk om te weten dát je nieuwsbrief is geopend. En natuurlijk ook hoe vaak. Maar nog veel leuker is het om te weten hoe lang de
Lees verder
01-06-2016
Een extra opvallende subjectline
Een subjectline die opvalt? Dat kan door het gebruik van emoji’s. Wie een emoji subtiel en functioneel toepast, kan zijn open rate zeker verhogen.
Afgelopen Valentijnsdag betekende de doorbraak van de
Lees verder
08-01-2016
Wil je weten waar je staat op het gebied van marketing automatisering? Doe dan samen met ons de Marketing Automatiseringsscan 2016. Na 35 vragen weet je hoe ver je bent in vergelijking met honderden andere
Lees verder
06-01-2016
‘Website-optimalisatie inrichten is al veel werk, maar hoe communiceer je daarna verder met een klant?’ Een vaak gehoorde verzuchting in de wereld van e-commerce – en dat terwijl personalisatie een enorme vlucht neemt. Gelukkig is
Lees verder
06-01-2016
Ruim drie miljard e-mails uit bijna 150.000 campagnes werden er geanalyseerd voor de Nationale E-mail Benchmark. Welke wijsheid zit er in die grote getallen? Ralph de Kruif van DM Interface inventariseerde het in zijn blog
Lees verder
08-09-2015
Bij DM Interface werken we veel met klantdata, gegevens die voor onze klanten van grote waarde zijn. Natuurlijk gaan we daar vertrouwelijk en veilig mee om. Om dat te borgen, heeft DM Interface onlangs zijn
Lees verder
08-09-2015
Touroperator Thomas Cook is met DM Interface in zee gegaan voor de ontwikkeling van zijn e-mailcampagnes. DM Interface verzorgt vanaf nu de bouw van geavanceerde campagnes op het Selligent-platform van de reisorganisatie.
In Nederland is
Lees verder