Beste marketeer, gaat een robot jou vervangen?
14-06-2017

Beste marketeer, gaat een robot jou vervangen?

Het zijn de buzzwords op de marketingblogs van vandaag: AI, deep insights, predictive analytics, marketing automation, chatbots, artificial assistants. Gaan de robots jouw baan overnemen? Het korte antwoord is: ja. Maar een beter antwoord is:

Lees verder

885
B2B- versus B2C-marketing? Nee, H2H!
22-05-2017

B2B- versus B2C-marketing? Nee, H2H!

Waar komt toch die tegenstelling tussen B2B-marketing en B2C-marketing vandaan? In het B2B-segment ben je een prospect aan het klaarstomen voor een verkoper, in het B2C-segment probeer je de koop rechtstreeks te sluiten, zo is

Lees verder

932
Van segmentatie naar hyperpersonalisatie
25-04-2017

Van segmentatie naar hyperpersonalisatie

Niets is zo ergerlijk als te worden bestookt door reclame waarin je niet bent geïnteresseerd. Daarom verdelen de meeste marketeers hun doelgroep in segmenten. Dat werkt al jaren prima, maar toch scheer je daarmee langs

Lees verder

1263
Het glazen plafond van de e-mailmarketing
24-03-2017

Het glazen plafond van de e-mailmarketing

Nederland gaat gebukt onder de wet van de remmende voorsprong. We zijn hier zó goed geworden in e-mailmarketing dat we de stap niet zetten naar automated customer engagement. Dat is zonde, want e-mailmarketing blijft vanuit

Lees verder

1248
Koffie met…  Fedor Brugman, CRM-consultant
02-01-2017

Koffie met… Fedor Brugman, CRM-consultant

Waarvoor kunnen klanten en collega’s altijd bij je aankloppen?
“Ook bij mijn vorige werkgever Mercedes-Benz heb ik me beziggehouden met campagnemanagement. Daar was ik de klant, dus ik weet wat het is om een leverancier

Lees verder

1754
01-06-2016

Agile E-mail

Wil je de relevantie van je e-mailnieuwsbrief verder verhogen? Dan is Agile e-mail een toevoeging die de moeite waard is. Met deze nieuwe functie van Selligent kun je real-time afbeeldingen in je nieuwsbrief laden, die

Lees verder

1455
01-06-2016

Litmus Analytics

Precies weten wat er gebeurt met je nieuwsbrief
Het is leuk om te weten dát je nieuwsbrief is geopend. En natuurlijk ook hoe vaak. Maar nog veel leuker is het om te weten hoe lang de

Lees verder

1174
01-06-2016

Emoji’s

Een extra opvallende subjectline
Een subjectline die opvalt? Dat kan door het gebruik van emoji’s. Wie een emoji subtiel en functioneel toepast, kan zijn open rate zeker verhogen.
Afgelopen Valentijnsdag betekende de doorbraak van de

Lees verder

1201
08-01-2016

Doe de Marketing Automatiseringsscan 2016!

Wil je weten waar je staat op het gebied van marketing automatisering? Doe dan samen met ons de Marketing Automatiseringsscan 2016. Na 35 vragen weet je hoe ver je bent in vergelijking met honderden andere

Lees verder

1721
06-01-2016

Een gepersonaliseerde website met Selligent Target

‘Website-optimalisatie inrichten is al veel werk, maar hoe communiceer je daarna verder met een klant?’ Een vaak gehoorde verzuchting in de wereld van e-commerce – en dat terwijl personalisatie een enorme vlucht neemt. Gelukkig is

Lees verder

1856
08-09-2015

Geavanceerde Selligent-campagnes voor Thomas Cook

Touroperator Thomas Cook is met DM Interface in zee gegaan voor de ontwikkeling van zijn e-mailcampagnes. DM Interface verzorgt vanaf nu de bouw van geavanceerde campagnes op het Selligent-platform van de reisorganisatie.
In Nederland is

Lees verder

2436