Het glazen plafond van de e-mailmarketing
24-03-2017

Het glazen plafond van de e-mailmarketing

Nederland gaat gebukt onder de wet van de remmende voorsprong. We zijn hier zó goed geworden in e-mailmarketing dat we de stap niet zetten naar automated customer engagement. Dat is zonde, want e-mailmarketing blijft vanuit

Lees verder

7
Koffie met…  Fedor Brugman, CRM-consultant
02-01-2017

Koffie met… Fedor Brugman, CRM-consultant

Waarvoor kunnen klanten en collega’s altijd bij je aankloppen?
“Ook bij mijn vorige werkgever Mercedes-Benz heb ik me beziggehouden met campagnemanagement. Daar was ik de klant, dus ik weet wat het is om een leverancier

Lees verder

288
01-06-2016

Agile E-mail

Wil je de relevantie van je e-mailnieuwsbrief verder verhogen? Dan is Agile e-mail een toevoeging die de moeite waard is. Met deze nieuwe functie van Selligent kun je real-time afbeeldingen in je nieuwsbrief laden, die

Lees verder

747
01-06-2016

Litmus Analytics

Precies weten wat er gebeurt met je nieuwsbrief
Het is leuk om te weten dát je nieuwsbrief is geopend. En natuurlijk ook hoe vaak. Maar nog veel leuker is het om te weten hoe lang de

Lees verder

654
01-06-2016

Emoji’s

Een extra opvallende subjectline
Een subjectline die opvalt? Dat kan door het gebruik van emoji’s. Wie een emoji subtiel en functioneel toepast, kan zijn open rate zeker verhogen.
Afgelopen Valentijnsdag betekende de doorbraak van de

Lees verder

690
08-01-2016

Doe de Marketing Automatiseringsscan 2016!

Wil je weten waar je staat op het gebied van marketing automatisering? Doe dan samen met ons de Marketing Automatiseringsscan 2016. Na 35 vragen weet je hoe ver je bent in vergelijking met honderden andere

Lees verder

1213
06-01-2016

Een gepersonaliseerde website met Selligent Target

‘Website-optimalisatie inrichten is al veel werk, maar hoe communiceer je daarna verder met een klant?’ Een vaak gehoorde verzuchting in de wereld van e-commerce – en dat terwijl personalisatie een enorme vlucht neemt. Gelukkig is

Lees verder

1355
08-09-2015

Geavanceerde Selligent-campagnes voor Thomas Cook

Touroperator Thomas Cook is met DM Interface in zee gegaan voor de ontwikkeling van zijn e-mailcampagnes. DM Interface verzorgt vanaf nu de bouw van geavanceerde campagnes op het Selligent-platform van de reisorganisatie.
In Nederland is

Lees verder

1969
08-09-2015

Ahold Pensioenfonds kiest voor DM Interface

Ahold Pensioenfonds heeft DM Interface gekozen als communicatieautomatiseerder. DM Interface verzorgt vanaf nu een volledige stroom van pensioencommunicatie.
Ahold Pensioenfonds voert als ondernemingspensioenfonds de pensioenregeling uit voor circa 36.000 deelnemers, 12.000 gepensioneerden en 35.000 gewezen

Lees verder

1898
16-06-2015

PGGM&CO wint DM Interface Customer Award

Almere, 16 juni 2015 – PGGM&CO, de ledenorganisatie van PGGM, heeft gisteren de DM Interface Customer Award gewonnen. DM Interface, expert in dialoogmarketing en marketingautomatisering, reikt deze prijs elk jaar uit aan de klant die

Lees verder

1827