Koffie met… Fedor Brugman, CRM-consultant

Fedor BrugmanWaarvoor kunnen klanten en collega’s altijd bij je aankloppen?
“Ook bij mijn vorige werkgever Mercedes-Benz heb ik me beziggehouden met campagnemanagement. Daar was ik de klant, dus ik weet wat het is om een leverancier aan te sturen. Ik neem mijn kennis mee op het gebied van customer journeys, leadprocessen en het aansluiten van databronnen op andere databases. Als het gaat om detailkennis, kunnen collega’s zeker bij me terecht. Maar ook andere kennis heb ik in mijn rugzak: bij Mercedes deed ik bijvoorbeeld aan klanttevredenheidsonderzoeken en mystery shopping. En wat klanten zeker kunnen gebruiken: ik weet hoe het is om intermediair te zijn tussen de business en IT. Ik ben gewend om de vertaalslag te maken van bedrijfsdoelstellingen naar IT-middelen.”

Hoe ga je ervoor zorgen DM Interface succes heeft bij zijn klanten?
“Vanuit mijn ervaring denk ik met je mee om je vraag inzichtelijk te krijgen. Ik neem zoveel kennis mee dat ik snel herken wat precies het probleem is waar jij als klant mee zit.”

Wat wil je de komende jaren bij DM Interface bereiken?
“Ik wil in ieder geval snel weer hetzelfde goeie gevoel hebben dat ik bij Mercedes-Benz had: helemaal boven op de materie zitten. Want ik wil als CRM-consultant graag hét aanspreekpunt worden als het gaat om campagnemanagement.”

Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?
“Een goed concert in Paradiso of de Melkweg! Van Tom Waits tot The Ex – als het maar een beetje in de alternatieve hoek zit.”


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *