Geavanceerde Selligent-campagnes voor Thomas Cook

Touroperator Thomas Cook is met DM Interface in zee gegaan voor de ontwikkeling van zijn e-mailcampagnes. DM Interface verzorgt vanaf nu de bouw van geavanceerde campagnes op het Selligent-platform van de reisorganisatie.

In Nederland is Thomas Cook actief als touroperator onder de merknamen Neckermann en Vrij Uit. E-mailmarketing is een essentieel onderdeel van de marketingmix. De keuze viel op DM Interface na een uitgebreide pitch-procedure onder diverse aanbieders. Katja van der Tang van Thomas Cook: “De kennis van (technische) zaken en de kosten van DM Interface lagen in een goede verhouding.”

DM Interface bouwt voor Thomas Cook dynamische campagnes: e-mailuitingen met content die aangepast is op de ontvanger, door het gebruik van data uit het klantenbestand of webgedrag. Door deze uitingen in een template-vorm te bouwen, kan Thomas Cook de inhoud ook zelf aanpassen, terwijl geautomatiseerde, data-gedreven contentblokken een ander deel van de inhoud bepalen. Ook remarketing-uitingen staan op de planning.

Wiebe Barkey, eigenaar van DM Interface, is blij met Thomas Cook als klant. “Een reisorganisatie die e-mailmarketing hoog in het vaandeel heeft staan, is een mooie toevoeging aan ons klantenportfolio. We zijn Selligent-gecertificeerd en er trots op dat onze campagne-ervaring en de kennis en kunde van onze mensen tot de keuze van Thomas Cook heeft geleid.”


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *