Emoji’s

Een extra opvallende subjectline

Een subjectline die opvalt? Dat kan door het gebruik van emoji’s. Wie een emoji subtiel en functioneel toepast, kan zijn open rate zeker verhogen.

Afgelopen Valentijnsdag betekende de doorbraak van de emoji in de subjectline. Talloze nieuwsbrieven verschenen in ieders inbox met een hartje in de onderwerpsregel. Het schiet misschien zijn doel voorbij als je 150 e-mails met hartjes ontvangt, maar een functioneel toegepaste emoji heeft zeker effect, zo blijkt uit onderzoek van Selligent.

Innovatie in e-mailmarketing draait ook om de subjectline en daarom gaat DM Interface deze trend zeker niet uit de weg. Zelf hebben we voor een reisorganisatie al getest met een vliegtuigje en een zonnetje in de subjectline. Met resultaten die de bevindingen van Selligent onderschrijven.

Zie jij mogelijkheden voor jouw nieuwsbrief? Graag gaan we met je in discussie over de do’s en de don’ts.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *