Een gepersonaliseerde website met Selligent Target

‘Website-optimalisatie inrichten is al veel werk, maar hoe communiceer je daarna verder met een klant?’ Een vaak gehoorde verzuchting in de wereld van e-commerce – en dat terwijl personalisatie een enorme vlucht neemt. Gelukkig is er hulp: met Selligent Target maak je van de website een echt one-to-one-kanaal. DM Interface is pilots begonnen met enkele klanten en laat ook jou graag profiteren van Selligent Target.

Veel e-commerce-bedrijven investeren tegenwoordig flink in het optimaliseren van de conversie op de website zelf. Op steeds meer websites zien we dan ook relevante aanbiedingen verschijnen op het moment dat bezoekers nog aan het surfen zijn. In de meeste gevallen wordt die aanbieding echter gedaan op basis van één sessie en anoniem surfgedrag.

Met Selligent Target kun je nu een stap verder zetten. Want met Selligent Target leg je een connectie met de klantgegevens in de CRM-database. Zo krijgen bezoekers opeens een gezicht. Op basis van die connectie bouwt Selligent dynamisch de pagina’s van de website op, helemaal passend bij de voorkeuren van de individuele bezoeker.

En zijn het nieuwe bezoekers? Die worden meteen aangespoord om zich te abonneren op de nieuwsbrief, zodat ook hun e-mailadres kan worden gekoppeld aan hun IP-adres. De volgende dag ontvangen vaste klanten én nieuwe bezoekers meteen een mail met een persoonlijke aanbieding. Zo genereer je vanzelf honderden leads, zonder dat je een campagne ervoor hoeft op te zetten.

Selligent Target werkt onafhankelijk van het CMS en is helemaal geïntegreerd in het campagnemanagement. Met de drag-and-drop-functionaliteit die je gewend bent, creëer je aanbiedingen die aansluiten op de doelgroepen, met een planning, prioriteiten en doelstellingen. Zo maak je de persoonlijke digitale ervaring mogelijk waar klanten vandaag de dag om vragen.

DM Interface is met diverse klanten pilots begonnen om webdata te integreren met Selligent. Vooral in de reisbranche, want zeker in de reisbranche is snelle website conversie essentieel. Denk aan stedentrips waarbij binnen één of twee dagen wordt beslist: de reguliere e-mailnieuwsbrief is dan te vroeg of te laat. Graag gaan we met je om tafel zitten om te kijken hoe we deze mooie toevoeging aan Selligent voor de website kunnen inzetten.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *