Doe de Marketing Automatiseringsscan 2016!

Wil je weten waar je staat op het gebied van marketing automatisering? Doe dan samen met ons de Marketing Automatiseringsscan 2016. Na 35 vragen weet je hoe ver je bent in vergelijking met honderden andere bedrijven en organisaties.

Het versturen van een e-mail is eenvoudig. Maar een e-mailstrategie gericht op relevantie: is die er ook? Heb je de juiste tooling in huis? En automatiseert deze tooling ook de andere offline- en online-uitingen?

Vragen waarop je snel antwoord krijgt als je meedoet met de Marketing Automatiseringsscan 2016 van DM Interface. Honderden marketing professionals nemen deel aan deze scan. We stellen vragen over marketing strategie, systeemlandschap, graad van automatisering en conversieoptimalisatie, maar ook over het innovatievermogen en personele invulling.

Met de scan brengen we het Nederlandse landschap op gebied van marketing automatisering in kaart. Op onze maturity-index zie je meteen waar je staat in vergelijking met andere organisaties. Ook zie je welke stappen je nog te zetten hebt om marketing automatisering verder te professionaliseren en te optimaliseren.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *