banner_4

Campagnemanagement

Succesvolle DM-campagnes zijn tegenwoordig zelden meer rechttoe-rechtaan. Ze maken gebruik van diverse elkaar versterkende media en verlopen over tal van in elkaar grijpende kanalen. Ook wordt steeds meer de respons van klanten ingezet om campagnes tijdens de rit nog bij te sturen.

Door die inhoudelijke en technische complexiteit is campagnemanagement een vak apart geworden. DM Interface beheerst dat vak tot in de puntjes, niet alleen dankzij onze jarenlang opgebouwde kennis en ervaring in de breedte én in de diepte. Maar ook dankzij onze geavanceerde campagnesoftware.

Onze consultants implementeren de campagne in het campagnesysteem en sturen alle onderdelen integraal aan: programma’s, uitvoerenden en interfaces. Outbound én inbound, want luisteren is net zo belangrijk als spreken. Elke interactie wordt automatisch vastgelegd, waarop je meteen kunt reageren, automatisch, maar ook ad hoc. Precies zoals we hebben afgesproken.

Benieuwd naar onze oplossingen?

Bekijk onze cases
mascan